torsdag 11. september 2014

Konkurranse - vinn navnesmokker

I samarbeid med navnesmokken.no kjører jeg i gang en konkurranse hvor du kan vinne en pakke med navnesmokker. Du bestemmer selv hvilke type smokk du vil ha, farger og hva som skal stå på dem.

Jeg har selv fått tilsendt en pakke smokker fra navnesmokken. Jeg valgte en pakke med 3 smokker, alderen 0-6 mnd. Vi venter en liten gutt i januar, men har ikke bestemt oss for navn enda, derfor endte jeg opp med teksten "Søtnos ♥"

For å være med i trekningen må du:
- Like navnesmokken på facebook her
- Legge igjen en kommentar i dette innlegget med ditt navn+mail
- Avsluttet

10 kommentarer:

RisRosOgKlaging sa...

Så fin konkurranse. Nå har jeg ikke bruk for det, så jeg melder meg ikke inn. Men lykke til, til dem som gjør det :)

- Yara

Anonym sa...

Søte :D

Anonym sa...

Likt! :-) venter en prins i januar jeg også�� hadde vært veldig gøy å vunnet disse søte smokkene!
Sandra Yvonne Johnsen
Sandra_yvonn@msn.com

Aud sa...

Søte smokker :-) Vår gutt er 4 nå, så jeg melder meg ikke på konkurransen ;-)

Christina sa...

Vilka söta smokker. Synd att jag inte behöver några :/

Tone sa...

Jeg er med. Vil vinne smokker til bestemors lille gutt.
Tone Alnes
tone.alnes@hotmail.com

Anonym sa...

Så fine smokker og dæ bli garantert en søtnos :)
Vil vinne te en liten kjekkas ;)
Frida Slette
Slettefrida@hotmail.com

Anonym sa...

Karianne Baraas
Karianne_baraas@hotmail.com

Eva Catrine sa...

Det hadde vært perfekt å vinne til en liten gutt som har tygt i stykker alle smokkene sine nå pga. fire hjørnetenner som kommer på én gang!
catrinee@hotmail.com

Christina sa...

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET

Legg inn en kommentar